Jitka Krejčová

Master's thesis

Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě

The impact of implementation of the concept Corporate Social Responsibility and Creating Shared Value on customer behavior at Nestlé Česko, s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených …more
Abstract:
This thesis deals with the practical implementation of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) into the business activities of Nestlé Česko, s. r. o. The thesis offers a brief introduction of the two mentioned concepts, their basic principles and implementation process. The application is shown at Nestlé example, this company is devoting to the area of Corporate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Alena Plášková
  • Reader: Pavel Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45804