Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu – Kateřina Plichtová
Kateřina Plichtová
Bakalářská práce
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Analysis of Factors Shaping Customer's Behavior in Buying Cynology Commodity on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumers behaviour while buying cynology products on the Internet. The goal was to find out which factors influence customers while they are shopping on the Internet. The problem was solved by using questionaire and then by analyzing the answers. Bachelor thesis has been divided into two main parts. In the theoretical part are aimed subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLICHTOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cgs88k/.
Jak správně citovat práci
Plichtová, Kateřina. Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán pro internetový obchod Chovatelské potřeby Argo
Sabina Čechová -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod Highbaron.cz
Michal Vašíček -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Markéta Soukupová -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová