Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu – Kateřina Plichtová
Kateřina Plichtová
Bachelor's thesis
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Analysis of Factors Shaping Customer's Behavior in Buying Cynology Commodity on the Internet
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused to analyze the factors affecting consumers behaviour while buying cynology products on the Internet. The goal was to find out which factors influence customers while they are shopping on the Internet. The problem was solved by using questionaire and then by analyzing the answers. Bachelor thesis has been divided into two main parts. In the theoretical part are aimed subjects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLICHTOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cgs88k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plichtová, Kateřina. Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán pro internetový obchod Chovatelské potřeby Argo
Sabina Čechová -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Michal Vašíček -
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod Highbaron.cz
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Markéta Soukupová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová