Matematický slovník jako pomocný studijní materiál – Mgr. Michal Novák, Ph.D.
Mgr. Michal Novák, Ph.D.
Rigorózní práce
Matematický slovník jako pomocný studijní materiál
Mathematical dictionary as a supplementary teaching material
Anotace:
V práci jsou zobecněna východiska a závěry z řešení projektu Anglicko-český a česko-anglický slovník matematické terminologie, v jehož rámci byl vytvořen nový on-line matematický slovník. Cílem projektu i práce je usnadnit v oblasti matematiky studentům středních škol přechod na vysoké školy, zejména technického směru.Abstract:
The thesis generalizes the assumptions and outcomes of the English-Czech / Czech-English dictionary of mathematical terminology, which dealt with programming a new on-line mathematical dictionary. The project and the thesis aim at making the transition from secondary to tertiary education easier for students as far as mathematics is concerned.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lv3y2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2007
- Oponent: RNDr. Pavel Šišma, Dr., RNDr. Helena Durnová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaRigorózní řízení / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Supplementary Materials for Teaching English Vowels and Consonants
Pavel Nikl -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
ESL Teaching using Authentic Materials: Impact of English TV Series on Motivation and Skills in Czech Upper-Secondary Students
Kateřina Folvarčná -
Využití Flash animací při výuce matematiky
Helena Hlaváčová -
E-learningová podpora výuky matematiky na střední škole
Jakub VAŇHARA -
Vytvoření elektronické studijní opory pro distanční studium
Vojtěch Železný