Jaroslav Žulavský

Master's thesis

Image a Identita společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.

Image and Identity of Telefónica Czech Republic Company
Abstract:
Diplomová práce má za cíl objektivní vymezení prvků, které tvoří image a identitu společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. Úvod teoretické části se zabývá přiblížením pojmů firemní image a firemní identita v rámci jednotlivých faktorů managementu ziskových organizací. V teoretické části se práce snaží čerpat z dostupné, především zahraniční …more
Abstract:
The objective of the thesis is an impartial definition of elements that make up the image and identity of the Telefónica Czech Republic, a.s. company. The work is divided into theoretical and analytical part. Introduction of the theoretical part clarifies concepts such as company image and company identity within various factors of management of profit-making organizations. The theoretical part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2014
  • Supervisor: Dagmar Skokanová
  • Reader: Michal Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39622