Návrh marketingové komunikace pro nově zaváděný motoristický bezpečnostní prvek – Tomáš Kacíř
Tomáš Kacíř
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro nově zaváděný motoristický bezpečnostní prvek
Marketing Communication Design for Launched Motocyclist Safety Product
Abstract:
Tématem diplomové práce je Návrh marketingové komunikace pro nově zaváděný motoristický bezpečnostní prvek. Cílem práce je na základě provedené analýzy určit, které konkrétní prvky komunikačního mixu jsou pro společnost vhodné v rámci realizace komunikační kampaně, a co bude obsahem jejich sdělení. V teoretické části je charakterizován trh bezpečnostních prvků pro motocyklisty, definována integrovaná …moreAbstract:
The topic of this Master’s thesis is the proposal of marketing communication for a newly introduced safety feature for motorcycles. The aim of this thesis is to determine, based on an analysis, which particular elements of the communication mix are suitable for the company during implementation of the marketing campaign and the content of the message. The particular characteristics of the market with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113577
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2016
- Supervisor: Kamila Poláková
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KACÍŘ, Tomáš. \textit{Návrh marketingové komunikace pro nově zaváděný motoristický bezpečnostní prvek}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Available from: https://theses.cz/id/chav75/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská