Vladislav Starý
Bachelor's thesis
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Efficiency of collective shopping servers
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery …moreAbstract:
The survey focuses on the problematic of the sale on mass shopping sites. The aim of the survey is to determinate for which groups of suppliers is more suitable to sale with a strategy to get as many as possible of new customers (advertising) or with opposite strategy to sell as many products as possible regardless of concrete customer (distribution). The survey is conducted through anonymous questionnaires …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42419
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Miroslav Svoboda
- Reader: Jan Babin
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Analýza trhu slevových serverů
Jana Řeháková -
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Marieta Kajabová -
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Daniel Nedvídek -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová