Vladislav Starý

Bachelor's thesis

Efektivita serverů kolektivního nakupování

Efficiency of collective shopping servers
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery …more
Abstract:
The survey focuses on the problematic of the sale on mass shopping sites. The aim of the survey is to determinate for which groups of suppliers is more suitable to sale with a strategy to get as many as possible of new customers (advertising) or with opposite strategy to sell as many products as possible regardless of concrete customer (distribution). The survey is conducted through anonymous questionnaires …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: Miroslav Svoboda
  • Reader: Jan Babin

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42419

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie