Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole – Bc. Tereza Topenčíková
Bc. Tereza Topenčíková
Diplomová práce
Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole
Preschool Teacher´s Role in Promotion of a Child With Chronic Health Conditions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšujícího se výskytu chronických onemocnění u dětí předškolního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole. Předmětem teoretické části je vymezení chronického onemocnění, jeho vliv na život, výchovu a vzdělávání dítěte a také poskytování podpory. Problematika byla zkoumána prostřednictvím …víceAbstract:
The diploma thesis investigates the issue of the increasing incidence of chronic illnesses in children of preschool age. The main goal of the work is to find out what the role of the teacher is in supporting a child with a chronic illness in kindergarten. The subject of the theoretical part is the definition of a chronic illness, its influence on the child's life, upbringing and education, as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Topenčíková, Tereza. Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv onkologické léčby u dětí na vzdělávání
Jana Krčová -
Komparace postojů učitelů a studentů pedagogických oborů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním
Sabina Velasová -
Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
Daniela KUTÁČOVÁ -
Připravenost učitelů na dítě/žáka s chronickým onemocněním v rámci inkluzivního vzdělávání
Veronika BASTLOVÁ -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Supervize jako podpora prevence syndromu vyhoření u zdravotně sociálních pracovníků v nemocnicích
Monika Prantlová -
Možnosti podpory školních metodiků prevence v oblasti prevence rizikového chování
Denisa Čechová -
Prevence úrazů a státní podpora prevence
Lenka KŮSTKOVÁ