Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole – Bc. Tereza Topenčíková
Bc. Tereza Topenčíková
Master's thesis
Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole
Preschool Teacher´s Role in Promotion of a Child With Chronic Health Conditions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšujícího se výskytu chronických onemocnění u dětí předškolního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole. Předmětem teoretické části je vymezení chronického onemocnění, jeho vliv na život, výchovu a vzdělávání dítěte a také poskytování podpory. Problematika byla zkoumána prostřednictvím …moreAbstract:
The diploma thesis investigates the issue of the increasing incidence of chronic illnesses in children of preschool age. The main goal of the work is to find out what the role of the teacher is in supporting a child with a chronic illness in kindergarten. The subject of the theoretical part is the definition of a chronic illness, its influence on the child's life, upbringing and education, as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Barbora Plisková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOPENČÍKOVÁ, Tereza. \textit{Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/chlb3f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Topenčíková, Tereza. Role učitele při podpoře dítěte s chronickým onemocněním v mateřské škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv onkologické léčby u dětí na vzdělávání
Jana Krčová -
Komparace postojů učitelů a studentů pedagogických oborů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním
Sabina Velasová -
Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
Daniela KUTÁČOVÁ -
Připravenost učitelů na dítě/žáka s chronickým onemocněním v rámci inkluzivního vzdělávání
Veronika BASTLOVÁ -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Supervize jako podpora prevence syndromu vyhoření u zdravotně sociálních pracovníků v nemocnicích
Monika Prantlová -
Možnosti podpory školních metodiků prevence v oblasti prevence rizikového chování
Denisa Čechová -
Prevence úrazů a státní podpora prevence
Lenka KŮSTKOVÁ