Výhody a nevýhody propagace hudby online – Liam STAYNER
Liam STAYNER
Bakalářská práce
Výhody a nevýhody propagace hudby online
The pros and cons of online music promotion
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření přehledného srovnání a vysvětlení pojmů týkajících se sociálních sítí, jejich funkcí a možností propagace hudebního obsahu. Dále také práce zkoumá, jaký názor mají současní hudebníci na sociální sítě, zda je aktivně využívají a zda jim ulehčují fungování v hudebním světě. Práce je rozdělena na dvě části. Část teoretická se věnuje historii a vývoji propagace hudby a dále …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to create a celarly arranged explanation of terms connected to social media, their functions and possibilities of promoting music content. Furthermore, the work examines the opinions of contemporary musicians on social networks and whether they use them and find them helpful. This thesis contains two main parts. The theoretical part is about history and evolution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jakub Kacar, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAYNER, Liam. Výhody a nevýhody propagace hudby online. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Aneta Christovová -
Vybrané prostředky podporující propagaci na současné scéně české populární hudby
Martin Hlavica -
Efektivita nástrojů mediální propagace českých hudebních festivalů
Kristýna Šuráňová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev