Bc. Petra Jíchová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vypracování konkrétního marketingového plánu pro zvolený podnik. V teoretické části budou rozebrány náležitosti, které by měly být v marketingovém plánu obsaženy a jaký je jejich význam během tvorby marketingového plánu. Součástí marketingového plánu je i situační analýza, analýza SWOT, stanovení cíle a následná formulace strategií a marketingového mixu. Dále plánování …víceAbstract:
The objective of this bachelor thesis is marketing plan creation. The requirments of a good marketing plan and their signifikance in the proces of the marketing plan creation are discussed at the theoretical part. The marketing plan consists of an environment sotuation analysis, SWOT analysis, goal setting followed by formulation of marketing strategies and marketing mix design. Then I continue with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nsp3a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Programy EU a jejich účelovost a efektivnost
Aneta Kolářová