Bc. Petra Jíchová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vypracování konkrétního marketingového plánu pro zvolený podnik. V teoretické části budou rozebrány náležitosti, které by měly být v marketingovém plánu obsaženy a jaký je jejich význam během tvorby marketingového plánu. Součástí marketingového plánu je i situační analýza, analýza SWOT, stanovení cíle a následná formulace strategií a marketingového mixu. Dále plánování …více
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is marketing plan creation. The requirments of a good marketing plan and their signifikance in the proces of the marketing plan creation are discussed at the theoretical part. The marketing plan consists of an environment sotuation analysis, SWOT analysis, goal setting followed by formulation of marketing strategies and marketing mix design. Then I continue with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta