Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci – Bc. Kamila GRENAROVÁ
Bc. Kamila GRENAROVÁ
Diplomová práce
Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci
Perception of Environmental Aspects of Messages in Marketing Communication
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat postoje spotřebitelů ke komunikaci environmentálních aspektů výrobků a podnikatelských aktivit a zhodnotit dopad na nákupní rozhodování spotřebitelů. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se věnuje zkoumání dané problematiky pomocí tuzemských i zahraničních literárních zdrojů. Praktická část diplomové práce je založena na dotazníkovém šetření …víceAbstract:
The aim of this diploma theses is to identify consumer attitudes towards the communication of environmental aspects of products and business activities and to evaluate the impact on consumer purchasing decisions. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part is devoted to the investigation of the given issue using domestic and foreign literary sources.The practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRENAROVÁ, Kamila. \textit{Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/chspzg/.
Jak správně citovat práci
GRENAROVÁ, Kamila. Vnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikaci. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické a environmentální aspekty údržby fotovoltaických panelů
Patrik Melcher -
Environmentální aspekty výchovy ke zdraví
Kristýna KOTTKOVÁ -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Analýza postojů spotřebitele k etickým aspektům marketingové komunikace na sociálních sítích
Kateřina Fišerová -
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Darina Foltová -
Analýza marketingové komunikace značky Philips
Daniela Hanušová -
Marketingová komunikace vybraného internetového obchodu
Hana GUBÁNIOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva