Jana Benáčková

Bachelor's thesis

Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

The Brand Preferences when the Shopping for the Water-Soluble Paint
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou …viac
Abstract:
The bachelor thesis researchesthe preferencefor a brand of water-diluted coating com-position in consumer behaviour. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, brand, con-sumer behaviour, and describes the terms of marketing research. The practical part introduces the brand of water-diluted paint which the thesis deals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zverejniť od: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benáčková, Jana. Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications