Bc. Ekaterina Davydova

Master's thesis

Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj

Customer loyalty as a competitive tool
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague. Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků provést analýzu loajality zákazníků hotelu Hilton Prague a navrhnout soubor opatření a doporučení pro management firmy. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy a výrazy, spojené s tématem práce. Analytická část se věnuje charakteristice vybrané …more
Abstract:
The master’s dissertation is focused on the analysis of customer loyalty of the Hilton Prague hotel. The aim of the master’s dissertation is to analyze the customer loyalty of the Hilton Prague hotel based on the acquired theoretical knowledges and to draw up a set of recommendations for the management of the company based on the acquired knowledges. The theoretical part explains the important terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management