Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o. – Bc. Martin REPKA
Bc. Martin REPKA
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.
Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd.
Abstract:
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s. r. o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi …moreAbstract:
The graduation thesis consist of two parts. I will begin with the theoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, clients satisfaction, their specifications, behaviour and their complaints. I will make measurement methods ? scales to analyze customer satisfaction with salesman. The practical part contains analysis of customer satisfaction with products and services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21290
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REPKA, Martin. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/chy9n5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REPKA, Martin. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Životní spokojenost, depresivita, subjektivně vnímaná zátěž nemoci a copingové strategie u rodičů diabetických dětí
Kateřina Pospíšilová -
Pracovní spokojenost a motivace zdravotnických pracovníků.
Naděžda SMÉKALOVÁ -
Komparace hodnotové orientace klientů kontaktního centra s klienty doléčovacího centra
Rastislav SOBÍŠEK