Bc. Martin REPKA

Master's thesis

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.

Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd.
Abstract:
Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s. r. o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi …more
Abstract:
The graduation thesis consist of two parts. I will begin with the theoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, clients satisfaction, their specifications, behaviour and their complaints. I will make measurement methods ? scales to analyze customer satisfaction with salesman. The practical part contains analysis of customer satisfaction with products and services …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21290

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

REPKA, Martin. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s. r. o.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing