Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů – Lukáš Wohlgemuth
Lukáš Wohlgemuth
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo vyhodnocení online marketingové komunikace uplatňované v šesti českých fotbalových klubech, konkrétně v SK Slavia Praha, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, FK Jablonec, 1. FC Slovácko a FC Slovan Liberec. Na základě detailních analýz byl vypracován návrh na vylepšení současných postupů marketingového komunikačního plánu. Studiem dostupných pramenů byly identifikovány …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to evaluate the online marketing communication utilized by six Czech football clubs, specifically SK Slavia Prague, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Prague, FK Jablonec, 1. FC Slovácko, and FC Slovan Liberec. Based on detailed analyses, a proposal for enhancing current marketing communication strategies was developed. Suitable methods were identified through the study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/uniag/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WOHLGEMUTH, Lukáš. \textit{Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ci1rww/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Využití online vzdělávací platformy v nadnárodní technologické společnosti
Kristýna Kvizdová -
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová