Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů – Lukáš Wohlgemuth
Lukáš Wohlgemuth
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vyhodnocení online marketingové komunikace uplatňované v šesti českých fotbalových klubech, konkrétně v SK Slavia Praha, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Praha, FK Jablonec, 1. FC Slovácko a FC Slovan Liberec. Na základě detailních analýz byl vypracován návrh na vylepšení současných postupů marketingového komunikačního plánu. Studiem dostupných pramenů byly identifikovány …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to evaluate the online marketing communication utilized by six Czech football clubs, specifically SK Slavia Prague, FC Viktoria Plzeň, AC Sparta Prague, FK Jablonec, 1. FC Slovácko, and FC Slovan Liberec. Based on detailed analyses, a proposal for enhancing current marketing communication strategies was developed. Suitable methods were identified through the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/uniag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Online platformy celoživotního vzdělávání na Masarykově univerzitě: přehled a analýza
Iuliia Zykova -
Současné platformy české online hudební kritiky
Eva Gadhof -
Analýza spotřebitelského chování
Alžbeta Kurillová