Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze – Bc. Adéla Chlupová
Bc. Adéla Chlupová
Diplomová práce
Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze
Creating content plan for a corporate blog with respect to the increase of customer conversion
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití internetového marketingu, obsahového marketingu a SEO při tvorbě obsahového plánu pro podnikový blog. Práce se dělí na dvě části. Část teoretickou, kde je čtenář blíže seznámen s internetovým marketingem, marketingovou komunikací, obsahovým marketingem, optimalizací pro vyhledávače a webovou analytikou a částí praktickou, kde autorka analyzuje publikovaný obsah podnikového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with use of internet marketing, content marketing and SEO in terms of creating content plan for a corporate blog. Its structure is divided in two sections. Theoretical part enables the reader to get an insight into the issues of internet marketing, marketing communication, content marketing, browser optimization, and web analytics. Practical part offers the author's analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLUPOVÁ, Adéla. \textit{Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ci1xax/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář
Název
Vložil
Vloženo
Práva