Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955 – Bc. Nina Pecková
Bc. Nina Pecková
Bakalářská práce
Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955
The opinions of the advertisment in a czech press in the years 1945 - 1955
Anotace:
Reklama je nástroj marketingové komunikace. Jako součást marketingového mixu má za cíl, prostřednictvím masových médií, komunikovat a propagovat podnikatelské záměry. Reklama má vliv na své spotřebitele. Cílem bakalářské práce je pokusit se na názorných příkladech ověřit, že reklama mezi léty 1945 – 1955, nejen, že ovlivňovala společnost, ale v prvé řadě byla společností sama ovlivňována. V letech …víceAbstract:
Advertisement is a form of marketing communication. As a part of marketing mix communicate and propagate the business goals via mass media. Advertisement influence its customers. The main goal of my thesis is try to show via practical examples that the advertisement is under influence of the society. In the years 1945 -1955 was advertisement under the control of the Czechoslovakia state and its economical …víceKlíčová slova
Marketingový mix marketingová komunikace reklama propagace Rada pro reklamu Etický kodex dějiny reklamy nábor názory na reklamu Reklub Typ média Marketing mix Marketing communications Advertisment Promotion The Czech Advertising Standarts Council The Code of Advertising Practice History of advertisment Recruitment The opinions of advertisment MassMedia
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lwcf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Advertisment – the phenomenon of communication
Kamilla Zakirbayeva -
Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR
Jan Krásný -
Analýza marketingové komunikace s konečným zákazníkem
Petr Staněk -
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
Kateřina POKORNÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová