Marketingová situační analýza vybraného podniku – Bc. Michaela Simandlová
Bc. Michaela Simandlová
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza vybraného podniku
Marketing situation analysis of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce, na téma marketingová situační analýza, je zpracovaná pro společnost J. P. S. - Zmrzlinové stroje, s.r.o., která sídlí ve Znojmě. Společnost se orientuje na prodej a pronájem zmrzlinových strojů a strojů na výrobu ledové tříště a také na jejich servis. Záměrem bakalářské práce je analýza celkové situace ve zvoleném podniku, zjištění strategie a pozice na trhu. Tohoto cíle bude dosaženo …víceAbstract:
This bachelor work on the topic marketing situation analyst, analyzes a company J.P.S. – Zmrzlinové stroje, s.r.o., which has its headquarters in Znojmo. This company is engaged in selling ice cream machines and machines for production of crushed ice and service also. The intention of this thesis is an analysis of the overall situation in the selected company to determine the strategy and market position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/huttm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Hrušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Xiyue Zhang -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová