Informační systémy v marketingové komunikaci – Ing. Filip Červinka
Ing. Filip Červinka
Bakalářská práce
Informační systémy v marketingové komunikaci
Information systems in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace informačních systémů. Řeší definice marketingové komunikace firmy pomocí moderních, především pak softwarových nástrojů typu ERP, CRM a CMS. Pro účely lepšího poznání zákazníka, přesnějšího cílení služeb a produktů, je část práce věnována aplikacím Data Miningu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření osnovy projektu implementace …víceAbstract:
The bachelor thesis covers an integration capabilities of the information systems. It deals with definition of corporate marketing communications using modern tools, especially software such as ERP, CRM and CMS. The part of the thesis is dedicated to Data Mining applications in marketing communication that can be used to improve the customer understanding and to target services and products more accurate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ujh62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
Rebranding and Marketing Communication
Yulia Zubenko -
Marketingová komunikace firmy eD System a.s.
Filip Bartoň -
Systém CRM postavený na CMS.
Tomáš Moravec -
Vývoj plaginu pro CMS Wordpress na základě zákaznických požadavků
Nikita Baranovsky