Ing. Filip Červinka

Bachelor's thesis

Informační systémy v marketingové komunikaci

Information systems in marketing communications
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace informačních systémů. Řeší definice marketingové komunikace firmy pomocí moderních, především pak softwarových nástrojů typu ERP, CRM a CMS. Pro účely lepšího poznání zákazníka, přesnějšího cílení služeb a produktů, je část práce věnována aplikacím Data Miningu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření osnovy projektu implementace …more
Abstract:
The bachelor thesis covers an integration capabilities of the information systems. It deals with definition of corporate marketing communications using modern tools, especially software such as ERP, CRM and CMS. The part of the thesis is dedicated to Data Mining applications in marketing communication that can be used to improve the customer understanding and to target services and products more accurate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní