Ing. Filip Červinka

Bachelor's thesis

Informační systémy v marketingové komunikaci

Information systems in marketing communications
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi integrace informačních systémů. Řeší definice marketingové komunikace firmy pomocí moderních, především pak softwarových nástrojů typu ERP, CRM a CMS. Pro účely lepšího poznání zákazníka, přesnějšího cílení služeb a produktů, je část práce věnována aplikacím Data Miningu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření osnovy projektu implementace …viac
Abstract:
The bachelor thesis covers an integration capabilities of the information systems. It deals with definition of corporate marketing communications using modern tools, especially software such as ERP, CRM and CMS. The part of the thesis is dedicated to Data Mining applications in marketing communication that can be used to improve the customer understanding and to target services and products more accurate …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní