Teaching vocabulary through mind maps – Bc. Karolína Polachová
Bc. Karolína Polachová
Bakalářská práce
Teaching vocabulary through mind maps
Teaching vocabulary through mind maps
Anotace:
Závěrečná práce pojednává o použití myšlenkových map pro rozšíření slovní zásoby při výuce cizího jazyka. Teoretická část popisuje myšlenkové mapy a základní principy pro práci s nimi. Dále také definuje výuku cizího jazyka a konkrétněji potom výuku slovní zásoby, rozlišuje výukové metody a techniky a specifikuje paměť. Na tuto část navazuje problematika žáka a učebních stylů. V praktické části se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with mind mapping technique for vocabulary enlargement during foreign language learning. The theoretical part describes the mind maps and the principles behind them. The language learning is defined and specifically vocabulary teaching and learning. The thesis focuses on teaching methods and techniques, also it outlines memory. The description of a learner follows as well …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tc6cd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Bc. Mgr. Sonia Homolka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments
Tereza Tkáčová -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Learning Strategies of a Student with ADHD in One-to-One English Classes
Kristýna Šulová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Alena Štěpánková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová