The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring – Bc. Hana Bartlová
Bc. Hana Bartlová
Bachelor's thesis
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vývojem strategií učení se angličtiny u čtrnáctileté romské žačky během šesti měsíců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá klasifikací strategií učení a charakterizuje romskou národnostní menšinu v České republice. Praktická část je založena na případové studii romské žačky a používá výzkumné metody dotazník, polostrukturovaný rozhovor …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of English learning strategies of a fourteen-year-old Romani pupil over a six month period. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the classification of language learning strategies, and characterizes the Romani national minority in the Czech Republic. The practical part is based on a case study of …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qa9un/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedúci: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Language Learning Strategies at lower grade of Grammar School
Markéta Čechová -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová