Daniel Fedorš

Bakalářská práce

Online marketingová stratégia firmy MEMSOURCE

Online marketingová strategie firmy MEMSOURCE
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na seznámení čtenáře s problematikou a procesy v online marketingu. Práce je členěna do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky v oblasti marketingu, vymezuje pojem online marketing, stručnou historii online marketingu, marketingové pojmy a světové trendy v této oblasti. Ve druhé, praktické části se práce přímo soustřeďuje na zvolenou firmu, její postavení na …více
Abstract:
This work focuses on getting the reader to know the issues and processes in online marketing. The work is broken down into two parts. The first part focuses on theoretical knowledge in the field of marketing, defining the concept of online marketing, and a brief history of online marketing, marketing concepts and world trends in this field. In the second part, therefore, the work is already directly …více
Abstract:
Táto práca sa zameriava na oboznámenie čitateľa s problematikou a procesmi v online marketingu. Práca je členená do dvoch častí. Prvá časť je zameraná na teoretické poznatky v oblasti marketingu, vymedzuje pojem online marketing, stručnú históriu online marketingu, marketingové pojmy a svetové trendy v tejto oblasti. V druhej, praktickej časti sa práca priamo sústreďuje na zvolenú firmu, jej postavenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81887