Bc. Martina Janderová

Diplomová práce

Personální marketing v prostředí agentury evropské unie

Personnel marketing in a setting of a European Union agency
Anotace:
Personální marketing se zaměřuje na získávání kvalitních lidí, posilování jejich sounáležitosti s organizací a jejich stabilizaci v organizaci, přičemž k těmto činnostech využívá marketingových principů. Ve fázi získávání pracovníků je vhodné využívat principy transakčního marketingu, prostřednictvím kterého se jednostranně působí na zákazníka. Ve fázi rozvíjení a utužování kvalitních zaměstnaneckých …více
Abstract:
Personnel marketing focuses on activities related to recruitment of the right persons, on strengthening engagement of staff and it’s stabilization in the organization while drawing on marketing principles. In the recruitment phase principles of transaction marketing apply as the focus is on single transactions. Principles of relation marketing apply in the phase of developing and strengthening employment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Šikýř, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance