Personální marketing v prostředí agentury evropské unie – Bc. Martina Janderová
Bc. Martina Janderová
Diplomová práce
Personální marketing v prostředí agentury evropské unie
Personnel marketing in a setting of a European Union agency
Anotace:
Personální marketing se zaměřuje na získávání kvalitních lidí, posilování jejich sounáležitosti s organizací a jejich stabilizaci v organizaci, přičemž k těmto činnostech využívá marketingových principů. Ve fázi získávání pracovníků je vhodné využívat principy transakčního marketingu, prostřednictvím kterého se jednostranně působí na zákazníka. Ve fázi rozvíjení a utužování kvalitních zaměstnaneckých …víceAbstract:
Personnel marketing focuses on activities related to recruitment of the right persons, on strengthening engagement of staff and it’s stabilization in the organization while drawing on marketing principles. In the recruitment phase principles of transaction marketing apply as the focus is on single transactions. Principles of relation marketing apply in the phase of developing and strengthening employment …víceKlíčová slova
Benchmarking komunikační mix loajalita marketingový mix outplacement personální marketing pracovní spokojenost průzkum segmentace tržní cílení tržní umístění zaměstnanecké vztahy značka zaměstnavatele. Benchmarking communication mix loajlty marketing mix personnel marketing job satisfaction research segmentation targeting positioning employment relationships employer brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kw1ye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Šikýř, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Uzavírání pracovních poměrů (s přihlédnutím k personální politice)
Jiří Žďárský -
Služební a pracovní poměry ve veřejné správě
Radka Doležalová -
Marketing sdílené ekonomiky v dopravě
Monika Krůželová -
Pracovní spokojenost a motivace pracovníků v české a zahraniční společnosti
Lucie Fidesová -
Spokojenost liniových manažerů s řízením lidských zdrojů
Kateřina Valentová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko