Využití AI při výuce programování na ZŠ – Matěj BEDNAŘÍK
Matěj BEDNAŘÍK
Bakalářská práce
Využití AI při výuce programování na ZŠ
The use of AI in teaching programming at elementary schools
Anotace:
Cílem práce je analyzovat možnosti využití komunikujících nástrojů AI při výuce programování na základních školách. V teoretické části práce budou vymezeny hlavní pojmy a vzdělávací příležitosti umělé inteligence. Jedním z cílů práce je popsat metodiku nového přístupu využití AI nástrojů při výuce, a to na základě vzorových příkladů použití využitelných pro cílovou skupinu. Vzorové programy budou vytvořeny …víceAbstract:
The aim of this paper is to analyze the possibilities of using communicating AI tools in teaching programming in primary schools. In the theoretical part of the thesis the main concepts and educational opportunities of artificial intelligence will be defined. One of the aims of the thesis is to describe the methodology of a new approach of using AI tools in teaching, based on sample examples of use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Šaloun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEDNAŘÍK, Matěj. Využití AI při výuce programování na ZŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Využití umělé inteligence ve vzdělávání žáků základní školy
Martin BÁRTA -
Žák základní školy a tvorba promptů pro ovládání generativní umělé inteligence
Jan VOKÁČ -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024