Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí – BcA. Hana Kašáková
BcA. Hana Kašáková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace Divadla Na zábradlí
Theatre Na Zábradlí Marketing Communications Analysis
Anotace:
Divadlo Na zábradlí je pražským činoherním divadlem, jehož historie sahá až do roku 1958. Jeho logo se stalo všeobecně známým – v Praze, České republice, ale i v zahraničí. Během historie divadla se zde vystřídalo několik uměleckých vedení a každé z nich si našlo svého diváka a věhlas. Poslední velmi výraznou érou bylo umělecké působení Petra Lébla, jehož inscenace plnily hlediště i po jeho smrti v …víceAbstract:
Theatre Na Zábradlí in Prague is a drama theater, whose history dates back to 1958. Its logo has become well known – not only in Prague and Czech Republic but also abroad. During the history of the theater there were several art directors and each of them has found its audience and kind of fame. Last famous era was since 1993 under the artistic leadership of director Petr Lébl. Lébl’s performances …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wy1vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Marketingová komunikace Dejvického divadla
Aneta Alijagićová -
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Natálie KLIMOVÁ -
Marketingová komunikace Národního divadla Brno s diváky
Adéla Štorková -
Marketingová komunikace autorského divadla Studio Ypsilon
Jiří Antoš -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
Vendula Kořínková