Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace. – Mgr. Adéla Janková
Mgr. Adéla Janková
Diplomová práce
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii, jejich nápravu a metody reedukace.
Specific learning difficulties focused on dyslexia, dysgrafia their remedy and methods of reeducation.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení - problematikou reedukace dyslexie a dysgrafie na 1. stupni ZŠ. Práce je rozčleněna na čtyři kapitoly. První kapito-la se zabývá specifickými poruchami obecně. Druhá a třetí kapitola jsou zaměřeny na dyslexii a dysgrafii, jejich reedukaci a reedukační metody. Poslední kapitola je prak-tická část, ve které jsem se zabývala reedukačními metodami …víceAbstract:
The diploma theses deals with specific learning difficulties – problems of reeducation of dyslexia and dysgrafia at the primary school. The diploma theses is divided into four chapters. The fisrst chapter generally deals with specific learning difficulties. The se-cond chapter and the third chapters are focused on dyslexia and dysgrafia, their remedy and the methods of reeducation. The last part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ikaw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Středoškoláci se specifickými poruchami učení
Lucie Drbalová -
Výuka anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení a komparace přístupu k žákům v některých anglicky mluvících zemích
Michaela Kučerová -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký -
Herec a dyslexie
Stanislava Hajduková -
Approaches to teaching writing in English in final years at Secondary schools
Milana Bashiri