Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji – Pavla Španihelová
Pavla Španihelová
Diplomová práce
Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji
Comparison of the shopping journey of customers in brick-and-mortar stores and e-shops
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění a popsání možností ovlivnění nákupní cesty v kamenných prodejnách a při online prodeji potravin. Teoretická část je věnována poznatkům a pojmům z oblasti spotřebního chování, nákupního chování, ale také vyčleněním jednotlivých metod ovlivnění nákupní cesty a tím oslovení zákazníka. V další, metodologické části, jsou popsány použité metody výzkumu (rozhovor a anketa …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify and describe the possibilities of influencing the shopping journey in brick-and-mortar grocery stores and food e-shops. The theoretical part is devoted to knowledge and concepts from the field of consumption behavior, shopping behavior, but also to the selection of individual methods of influencing the shopping journey and thus addressing the customer. In the next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Klára Hašová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88158
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová