Pavla Španihelová

Diplomová práce

Srovnání nákupní cesty zákazníků v kamenných prodejnách a při online prodeji

Comparison of the shopping journey of customers in brick-and-mortar stores and e-shops
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění a popsání možností ovlivnění nákupní cesty v kamenných prodejnách a při online prodeji potravin. Teoretická část je věnována poznatkům a pojmům z oblasti spotřebního chování, nákupního chování, ale také vyčleněním jednotlivých metod ovlivnění nákupní cesty a tím oslovení zákazníka. V další, metodologické části, jsou popsány použité metody výzkumu (rozhovor a anketa …více
Abstract:
The aim of this thesis is to identify and describe the possibilities of influencing the shopping journey in brick-and-mortar grocery stores and food e-shops. The theoretical part is devoted to knowledge and concepts from the field of consumption behavior, shopping behavior, but also to the selection of individual methods of influencing the shopping journey and thus addressing the customer. In the next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Klára Hašová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88158