Bc. Karolína Nováková
Master's thesis
Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
Crowdfunding Campaign ZEMBAG
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vznikem crowdfundingu a jeho využitím v praxi. Existuje několik druhů crowdfundingu, které se vzájmně od sebe liší svým konceptem. Přičemž každý typ je vhodný na jiný druh podnikání. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na konkrétní odměnovou kampaň ZEMBAG. V teoretické části je vymezen pojem crowdfunding, jeho vznik a podoby. Kde jsou také uvedeny veškeré odměnové portály …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the emergence of crowdfunding and its use in practice. There are several types of crowdfunding that differ from each other by their concept. Each type is suitable for a different kind of business. This diploma thesis focuses mainly on the specific reward of the ZEMBAG campaign. The theoretical part defines the term crowdfunding, its origin and its appearance. Where are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Karolína. Crowdfundingová kampaň ZEMBAG. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO
Josef Kociňák -
Marketingová komunikace pro fundraising vybraného charitativního projektu
Martina Šilhánová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška