Mostafa Ahmed Mostafa Selim

Diplomová práce

Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt

Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Abstract:
This study aims to explore the process of building a strong brand for an online travel agency company in Egypt, focusing on the case of almatar company. Building a strong brand is imperative for companies, as it yields various financial benefits such as enhanced customer loyalty, resilience to competitive actions, and opportunities for premium pricing and brand extensions. The study investigates the …více
Abstract:
This study aims to explore the process of building a strong brand for an online travel agency company in Egypt, focusing on the case of almatar company. Building a strong brand is imperative for companies, as it yields various financial benefits such as enhanced customer loyalty, resilience to competitive actions, and opportunities for premium pricing and brand extensions. The study investigates the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Selim, Mostafa Ahmed Mostafa. Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt . Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management and Marketing / Management and Marketing