Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století – Bc. Nikol VALEŠOVÁ
Bc. Nikol VALEŠOVÁ
Diplomová práce
Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století
Philosophical Reflection of Media Communication in the Context of Postmodernism and Cyberculture of the 21st Century
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století. Cílem této práce je představit základních aspekty postmoderní, hypermoderní a digimoderní společnosti a ukázat, zda jsou tyto myšlenkové koncepce plausibilní pro současnou společnost, a zároveň poukázat na povahy a proměny mediální komunikace. Záměrem práce je představit myšlenky …víceAbstract:
The topic of my thesis is a philosophical reflection of media communication in the context of postmodern culture and cyberculture of the 21st century. The goal of the thesis is to reflect influences of media communication in postmodern culture, hypermodern and digimodern society. My intention is to define the basic aspects of the mentioned approaches and to introduce contemporary postmodern philosophical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Černá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠOVÁ, Nikol. \textit{Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cj7dgf/.
Jak správně citovat práci
VALEŠOVÁ, Nikol. Filosofická reflexe mediální komunikace v kontextu postmoderny a kyberkultury 21. století. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
VLIV KOMUNIKACE VYUČUJÍCÍHO PŘI NÁCVIKU NOVÉ POHYBOVÉ DOVEDNOSTI
Barbora ČERVENKOVÁ -
Vliv nových informačních a komunikačních technologií na sociální komunikace
Nelly Procházková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Vliv technologické revoluce na mezilidskou komunikaci
Eva Pacáková -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Přeměna fotografie jako nástroj komunikace vlivem sociálních médií
Petra Mušínská -
Interní komunikace a její vliv na firemní kulturu
Dennis Forberger