Spolupráce rodiny a školy u integrovaných dětí s mentálním postižením – Bc. Jana Dolníčková
Bc. Jana Dolníčková
Diplomová práce
Spolupráce rodiny a školy u integrovaných dětí s mentálním postižením
Cooperation between family and school for integrated children with mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem spolupráce rodiny a školy u integrovaných dětí s mentálním postižením. Práce se skládá ze tří teoretických a jedné praktické kapitoly. Teoretická část se zabývá mentálním postižením, integrací v předškolním vzdělávání a rodinou dítěte s mentálním postižením. V praktické části je použit smíšený typ výzkumu, jehož hlavním cílem je zjistit, jakým způsobem probíhá spolupráce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with cooperation between family and school with integrated children with mental disability. The work consists of three theoretical and one practical chapters. The theoretical part deals with mental disability, the integration in preschool education and the family of a child with mental disability. The practical part consists of mixed research, whose main goal of research is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kxj68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová