Michal Těšínský

Master's thesis

Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty

Marketing activities of shared economy entities and their impact on market segments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou …more
Abstract:
This diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Těšínský, Michal. Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní