Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty – Michal Těšínský
Michal Těšínský
Master's thesis
Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty
Marketing activities of shared economy entities and their impact on market segments
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TĚŠÍNSKÝ, Michal. \textit{Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/cjsdgt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Těšínský, Michal. Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Zaměstnanecké benefity z pohledu generace Y
Alice Jakešová -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas