Gamifikace na sociální síti Instagram bankovní instituce XY – Karolína Bílá
Karolína Bílá
Diplomová práce
Gamifikace na sociální síti Instagram bankovní instituce XY
Gamification on the Instagram social network of the banking institution XY
Anotace:
Diplomová práce se zabývá gamifikací komunikace bankovních institucí na sociální sítí Instagram. Teoretická část se bude zabývát bankovními institucemi, sociálními sítěmi obecně, Instagramem a také samotnou gamifikací, jako nástrojem marketingové komunikace. Praktická část se bude věnovat kvantitativnímu výzkumu, který bude proveden na základě dat z anonymního dotazníkového šetření,vyhodnocení 4 hypotéz …víceAbstract:
The thesis focuses on the gamification of communication of banking institutions on the social network Instagram. The theoretical part will be focused on banking institutions, social networks in general, Instagram and gamification itself as a tool of marketing communication. The practical part will be devoted to quantitative research, which will be conducted using data from an anonymous questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 10. 2024
- Vedoucí: František Sudzina
- Oponent: Stanislava Grosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
Eva Možná -
Efektivita využití gamifikace v reklamě
Nikita Laň