Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti. – Jakub KOULA
Jakub KOULA
Diplomová práce
Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.
Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis.
Anotace:
Diplomová práce na téma {\clq},Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti`` má sedm kapitol {--} úvod, charakteristika reklamy, média a reklama v ČR, etika a reklama v ČR, hodnocení účinnosti reklamy v konkrétních situacích, výsledky výzkumů jednotlivých reklamních médií a závěr. Cílem této diplomové práce je zhodnocení oblasti reklamy na českém mediálním trhu, zejména charakteristika …víceAbstract:
The thesis work with the theme ``Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis{\crq} has seven chapters {--} introduction, advertisement characteristics, media and advertisement in the Czech Republic, ethics and advertisement in the Czech Republic, the evaluation of advertising effectiveness in concrete situations, results of individual advertising medium analyses and ending. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Lenka Taussigová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOULA, Jakub. \textit{Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ckk2k4/.
Jak správně citovat práci
KOULA, Jakub. Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Analýza reklamy
Iveta Měchurová -
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
Adéla Schmidlová -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Účinnost reklamy na ekonomicky neaktivní populaci
Adéla JEHLIČKOVÁ VLČKOVÁ -
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
Martina Kratochvílová -
Analýza reklamy spotřebního družstva Jednota
Lucie Maříková -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská