Jakub KOULA

Master's thesis

Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.

Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis.
Abstract:
Diplomová práce na téma {\clq},Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti`` má sedm kapitol {--} úvod, charakteristika reklamy, média a reklama v ČR, etika a reklama v ČR, hodnocení účinnosti reklamy v konkrétních situacích, výsledky výzkumů jednotlivých reklamních médií a závěr. Cílem této diplomové práce je zhodnocení oblasti reklamy na českém mediálním trhu, zejména charakteristika …more
Abstract:
The thesis work with the theme ``Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis{\crq} has seven chapters {--} introduction, advertisement characteristics, media and advertisement in the Czech Republic, ethics and advertisement in the Czech Republic, the evaluation of advertising effectiveness in concrete situations, results of individual advertising medium analyses and ending. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Lenka Taussigová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOULA, Jakub. Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management