Jakub KOULA

Master's thesis

Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.

Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis.
Anotácia:
Diplomová práce na téma {\clq},Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti`` má sedm kapitol {--} úvod, charakteristika reklamy, média a reklama v ČR, etika a reklama v ČR, hodnocení účinnosti reklamy v konkrétních situacích, výsledky výzkumů jednotlivých reklamních médií a závěr. Cílem této diplomové práce je zhodnocení oblasti reklamy na českém mediálním trhu, zejména charakteristika …viac
Abstract:
The thesis work with the theme ``Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis{\crq} has seven chapters {--} introduction, advertisement characteristics, media and advertisement in the Czech Republic, ethics and advertisement in the Czech Republic, the evaluation of advertising effectiveness in concrete situations, results of individual advertising medium analyses and ending. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedúci: Ing. Lenka Taussigová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOULA, Jakub. Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management