Jan Pecha
Bachelor's thesis
WebGL
WebGL
Abstract:
Práce analyzuje současné způsoby a možnosti zobrazování 3D grafiky na internetu. Jejím hlavním cílem je rozebrat a popsat základní vlastnosti moderního standardu WebGL pro interaktivní 2D a 3D grafiku na webu. Zároveň jsou charakterizovány nejznámější pomocné frameworky implementující tento standard a na vytvořených jednoduchých příkladech je demonstrováno jejich použití. Práce také informuje o možnostech …moreAbstract:
This thesis analyzes current possibilities of displaying 3D graphics on the internet. Its main objective is to analyze and to define basic features of a modern WebGL standard for inter-active 2D and 3D graphics on web. In addition, popular helpful frameworks implementing this standard are described and many simple examples are created to demonstrate their applications. This thesis also informs about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69183
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Rudolf Pecinovský
- Reader: Petr Mazánek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Javascriptový framework pro HTML5 Canvas
Daniel BIELCZYK -
Game development using HTML5
Viktoriia Pukha -
Programování HTML5 her s využitím frameworku MelonJS
David SALCER -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Karel Picka