Jan Pecha
Bakalářská práce
WebGL
WebGL
Anotace:
Práce analyzuje současné způsoby a možnosti zobrazování 3D grafiky na internetu. Jejím hlavním cílem je rozebrat a popsat základní vlastnosti moderního standardu WebGL pro interaktivní 2D a 3D grafiku na webu. Zároveň jsou charakterizovány nejznámější pomocné frameworky implementující tento standard a na vytvořených jednoduchých příkladech je demonstrováno jejich použití. Práce také informuje o možnostech …víceAbstract:
This thesis analyzes current possibilities of displaying 3D graphics on the internet. Its main objective is to analyze and to define basic features of a modern WebGL standard for inter-active 2D and 3D graphics on web. In addition, popular helpful frameworks implementing this standard are described and many simple examples are created to demonstrate their applications. This thesis also informs about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69183
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Petr Mazánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69183
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Javascriptový framework pro HTML5 Canvas
Daniel BIELCZYK -
Game development using HTML5
Viktoriia Pukha -
Programování HTML5 her s využitím frameworku MelonJS
David SALCER -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Karel Picka