Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy – Helena Schmiedová
Helena Schmiedová
Bakalářská práce
Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy
Comparative usability testing Parfums.cz e-shop and competing e-shops
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komparativním testováním použitelnosti tří vzájemně konkurenčních e-shopů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k marketingu a e-commerce. Představen je význam testování použitelnosti a tvorby designu webů podle user experience (UX). Je zde shrnuto, jaké metody lze využít pro testování webů a pro testování použitelnosti, dále jaké jsou hlavní ergonomické …víceAbstract:
This Bachelor thesis is specifically concerned with the comparative utilization testing of three mutually competitive e-shops. The objective of the theoretical part focuses on clarification of the basic marketing and e-commerce terms. It introduces the importance of the usability testing and web design creation according to user experience (UX). The study offers the summary of the methods that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHMIEDOVÁ, Helena. \textit{Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ckqa8s/.
Jak správně citovat práci
Schmiedová, Helena. Komparativní testování použitelnosti e-shopu Parfums.cz s konkurenčními e-shopy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní testování použitelnosti webových stránek lyžařských škol
Jan Mudroch -
Automatizované zpracování prostorových dat z uživatelského testování 3D geovizualizací
Vítězslav Huk -
Testování použitelnosti komunitního webu
Jana Hejnicová -
Návrh metodiky pro testování uživatelských rozhraní a ergonomie webových prohlížečů PACS
Vendula Kozáková -
Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek
Helena Schmiedová -
Ergonomie webových aplikací
Petr Helebrant -
Kritická analýza user experience a user interface dizajnu u webových stránok vybraných knižníc v Českej republike
Sabína Hoosová -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo