Analýza využití mobilního marketingu ve společnosti Nexos Intl. s.r.o. – Bc. Martina Wimmerová
Bc. Martina Wimmerová
Diplomová práce
Analýza využití mobilního marketingu ve společnosti Nexos Intl. s.r.o.
Analysis and Evaluation of Mobile marketing in Nexos Intl. s.r.o. Company
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje direct marketingu v českém marketingovém prostředí. Ovšem stěžejním tématem je využití mobilního marketingu, který je v dnešní době již nedílnou součástí přímého marketingu. Nejprve práce definuje základní odborné pojmy z tohoto segmentu marketingové komunikace. Celkové dokreslení teoretické části doplňuje nástin historie, současnosti a budoucnosti tohoto typu komunikace …víceAbstract:
This diploma thesis addresses direct marketing in the Czech marketing environment. However, the principal topic is the application of mobile marketing, which has become an integral part of direct marketing. Basic terminology used in this segment of marketing communication is defined in the beginning of the work. Theoretical part of the thesis is complemented with outline of the history, presence, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/buwai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Projektové řešení - příprava a realizace Direct marketingové akce v konkrétní firmě
Tomáš Kejdana -
Analýza direct marketingové kampaně
Iva Pospěchová -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Martin Jenšík -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová