Uvedení výrobku na český trh – Bc. Michaela HANUŠOVÁ
Bc. Michaela HANUŠOVÁ
Master's thesis
Uvedení výrobku na český trh
Establish a new product on the Czech Market
Anotácia:
Analýza marketingového výzkumu provedeného firmou k zavedení nového produktu na český trh. Podmínky pro zavedení na trh. Postup zavedení a s ním spojená promotion nového výrobku. Výsledky zavedení.Abstract:
Analysis of the marketing survey carried out by the company for the new product launch on the Czech market. Conditions for launching on the market. Launching procedure together with new product promotion. Results of the launch.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Zverejniť od: 30. 4. 2008
Identifikátor:
9677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANUŠOVÁ, Michaela. Uvedení výrobku na český trh. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh nové generace produktu na trh
Veronika Pustówka -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses cktwvy cktwvy/2
21. 8. 2009