L’enseignement du français dans les écoles mauriciennes (Grade 1-Grade 9) – Bc. Zannouba Banu Hossany
Bc. Zannouba Banu Hossany
Diplomová práce
L’enseignement du français dans les écoles mauriciennes (Grade 1-Grade 9)
The teaching of French language in Mauritian schools (Grade 1-Grade 9)
Abstract:
This master thesis deals with the teaching of French in Mauritian schools. The theoretical part concentrates on the Mauritian education system with a focus on French lessons. The empirical part examines the teaching of this language from the perspective of Mauritian teachers through a questionnaire. The didactical part contains three worksheets which target the most common errors made by Mauritian …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou francouzštiny na mauricijských školách. Teoretická část je věnována systému mauricijského školství se zaměřením na výuku francouzského jazyka. Empirická část zkoumá výuku tohoto jazyka z pohledu mauricijských učitelů pomocí dotazníkového šetření. Didaktická část obsahuje pracovní listy, které jsou zaměřené na reedukaci nejčastějších chyb mauricijských a českých …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uh54m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství francouzského jazyka pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Francouzština jako druhý cizí jazyk v Rámcovém vzdělávacím programu
Helena Pilušová -
Využití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka
Tereza HAPLOVÁ -
Bilingvismus se zvláštním zaměřením na výuku češtiny pro bilingvní děti s francouzštinou jako druhým mateřským jazykem
Lenka SIVÁKOVÁ -
The study of the position and the importance of English and French as perceived by Czech students
Anna MEDLÍKOVÁ -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Intercultural Communication Challenges in Learning Chinese as a Second Language
Gabriela Gábrišová