Využití mediálního monitoringu a kvantitativní analýzy v oblasti sportovního marketingu – Bc. Daniel Hrbolka
Bc. Daniel Hrbolka
Diplomová práce
Využití mediálního monitoringu a kvantitativní analýzy v oblasti sportovního marketingu
Application of Media Monitoring and Quantitative Analysis in the Field of Sports Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na představení základních přístupů k problematice monitoringu medií a kvantitativního rozboru dat s důrazem na aplikaci těchto nástrojů v oblasti sportovního marketingu. První část obsahuje související teoretická východiska z oblastí sportovního marketingu, médií a jejich analýzy. Praktická část uvádí výsledky průzkumu daného tématu mezi zástupci různých sportovních …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the presentation of basic approaches to agenda of media monitoring and quantitative data analysis with emphasis on the application of these tools in the field of sports marketing. First part includes related theoretical background in fields of sports marketing, media and its analysis. Practical part introduces results from survey of the topic among representatives from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1oxn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Quantitative analysis of TLS certificate validity on the Internet
Radim Podola -
Quantitative Fraud Analysis on Mobile Platforms
Josef Frola -
Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Jiřina Onderková -
Applications of Artificial Intelligence in Quantitative Magnetic Resonance Imaging
Dominik Vilímek -
Portfolio optimization with quantitative and newspaper sentiment analysis
Nam Hoang -
Diaryliodonium salts - quantitative analysis and electrochemical synthesis
Jan Dismas Buriánek -
Kvantitativní analýza morfologie měkkých tkání obličeje a jejího vztahu ke kostěnému podkladu
Ivana Majláthová -
Seeking the Pattern: Using Quantitative Text Analysis to Assess Text Influence on Grant Program Results
Miroslav Valeš